All Things CLASS

 View Only
Expand all | Collapse all

New Resource - Maximizing Learning during Storytime - Maximizar el Aprendizaje a Través de la Hora del Cuento Interactiva

  • 1.  New Resource - Maximizing Learning during Storytime - Maximizar el Aprendizaje a Través de la Hora del Cuento Interactiva

    Posted 08-24-2023 15:03
    📚🌟 Ignite Young Minds with Engaging Story Time! 🌟📚
     
    Storytime isn't just about reading—it's about creating magical learning journeys! 🌈 Our new resource guide unveils four essential tips to supercharge interactive read-aloud sessions and impact children's learning. Use this downloadable resource as a tool to help you curate experiences that enrich learning and kindle a lifelong love for reading. Happy storytelling! 📖

    📚🌟 ¡Despierta la Imaginación de los Jóvenes con un Encantador Momento de Cuentos! 🌟📚

    El momento de cuentos no se trata solo de leer, ¡sino de crear viajes mágicos de aprendizaje! 🌈 Nuestra nueva guía de recursos revela cuatro consejos esenciales para potenciar las sesiones interactivas de lectura en voz alta y tener un impacto en el aprendizaje de los niños. Utiliza este recurso descargable como herramienta para ayudarte a crear experiencias que enriquezcan el aprendizaje y enciendan un amor de por vida por la lectura. ¡Feliz narración de cuentos! 📖

    Best,
    Allison 


    ------------------------------
    Allison Bloomfield
    Silver Spring MD
    ------------------------------


  • 2.  RE: New Resource - Maximizing Learning during Storytime - Maximizar el Aprendizaje a Través de la Hora del Cuento Interactiva

    Posted 08-25-2023 13:44

    I enjoythe idea of maxmizing the full story so children can  understand,  I also like them to partiipate in the story so I have started making props and giving them parts so they can take part in telling the story.  They become the story and they enjoy doing the story mor than once since they want a change to play different parts



    ------------------------------
    TINAEATON
    ------------------------------